Veelgestelde vragen
Hoe kan ik online reserveren?
Bij Fletcher Hotels kunt u in vier stappen zeer gemakkelijk, veilig en snel online reserveren. Online een Klavertje Vier Arrangement reserveren bij Fletcher Hotels gaat als volgt:
Stap 1: Kies een route, aankomstdatum, aantal personen, kamertype en verblijfstype
Stap 2: Kies eventuele opties (bijvoorbeeld: annuleringsverzekering, e-bike verhuur of Lazy Day)
Stap 3: Vul uw gegevens in en kies een betaalmethode
Stap 4: Wanneer u ervoor kiest om direct online te betalen, loopt u de bijbehorende stappen door, waarna u per e-mail een bevestiging van uw reservering krijgt.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Om uw reservering online af te kunnen ronden, dient u een betaalmethode te selecteren. Betalen kan via iDeal, PayPal en via uw creditcard (Visa & Eurocard/Mastercard). Bent u in het bezit van een Fletcher Cadeaukaart kunt u ook deze gebruiken. Mocht het saldo op de cadeaukaart ontoereikend zijn kunt u het overige bedrag betalen met een van de andere betaalmethoden.
Krijg ik een reserveringsbevestiging?
Wanneer u uw reservering afrondt, verschijnt er op uw beeldscherm een bevestiging van de reservering. U kunt deze direct printen door op de knop 'print' te klikken. Standaard ontvangt u ook een bevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Wanneer u geen bevestiging per e-mail heeft ontvangen, raden wij u aan contact op te nemen met de receptie van het hotel.
Moet ik mijn eigen fiets meenemen?
Als u heeft gekozen voor een fietsroute kunt u zelf uw fiets meenemen of u kunt ervoor kiezen om een e-bike te huren bij het starthotel. Hier levert u de e-bike na afloop ook weer in. Een e-bike boeken kan gemakkelijk in stap 2 van het boekingsproces.
Wordt mijn bagage vervoerd?
Over de bagage hoeft u zich geen zorgen te maken, dit wordt door het hotel naar het volgende hotel gebracht. Voor deze bagageservice mag u per persoon 1 stuk bagage van maximaal 15 kilo meenemen. Let op! Als u toch meer of zwaardere bagage heeft dan toegestaan, kunnen we uw koffers niet vervoeren en zullen we u vragen bagage achter te laten bij het starthotel op eigen risico.
Kan ik mijn boeking annuleren?
In de meeste gevallen is het mogelijk om boekingen kosteloos te annuleren tot 5 dagen voor de dag van aankomst. Per boeking of hotel kunnen hier uitzonderingen op zijn. Bekijk voor de exacte voorwaarden de algemene voorwaarden. Annuleren kan gemakkelijk online via: annuleren.fletcher.nl.
Waar kan ik terecht met mijn opmerking of klacht?
Bij Fletcher Hotels stellen wij alles in het werk om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Mocht er onverhoopt toch iets niet volledig naar wens zijn verlopen, of heeft u tips hoe wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren, dan horen wij dit graag van u. U kunt hiervoor gebruik maken van het emailadres gastensupport@fletcher.nl.
Mijn vraag is onbeantwoord. Wat nu?
Wil het online reserveren niet lukken of heeft u nog vragen? Stel dan gerust uw vraag aan een van onze receptiemedewerkers. Zij zijn van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 20:00 uur en zaterdag en zondag van 10:00 tot 17:00 uur op telefoonnummer: +31 (0)347 - 750 430 te bereiken. U kunt ook een e-mail sturen naar receptie@fletcher.nl.