Algemene voorwaarden

Annuleringsvoorwaarden

De ondergenoemde annuleringvoorwaarden gelden voor reserveringen gemaakt via www.fletcher.nl, de hotelwebsite of telefonische reserveringen bij het hotel.

Voor reserveringen tot 7 kamers gelden de volgende annuleringsvoorwaarden:

  • Tot 7 dagen voor aankomst gratis annuleren
  • Bij no show of annuleringen binnen 7 dagen voor de aankomstdatum betaalt u het gehele reserveringsbedrag exclusief tax and handling fee.

Reserveringen bij Fletcher Stadshotel Den Haag kunnen tot 2 dagen voor de aankomstdatum kosteloos geannuleerd worden.

Reserveringen bij Fletcher Hotel Amsterdam kunt u tot 14.00 uur op de dag van aankomst kosteloos annuleren.

Voor reserveringen van 7 tot 12 kamers gelden de volgende annuleringsvoorwaarden:

  • Tot 14 dagen voor aankomst gratis annuleren
  • Bij no show of annuleringen binnen 14 dagen voor de aankomstdatum betaalt u het gehele reserveringsbedrag exclusief tax and handling fee.

Voor reserveringen van 12 kamers of meer gelden afwijkende annuleringsvoorwaarden. Informeer hiervoor bij het hotel waar u wil reserveren of gereserveerd heeft.

Annuleringsverzekering

Voor de annuleringsverzekering gelden de Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH), www.khn.nl/uvh-nl.

Creditcard Garantie

Fletcher Hotels biedt haar gasten de mogelijkheid online een hotelkamer te reserveren zonder betaling, maar met een creditcard garantie. Fletcher Hotels is hierbij gemachtigd een autorisatie te doen. Indien de creditcard niet geautoriseerd kan worden, of niet geldig blijkt te zijn heeft Fletcher Hotels het recht om de hotelkamerreservering per direct te annuleren. In dat geval zal het gereserveerde hotel de gast hier per email van op de hoogte brengen. Fletcher Hotels is gemachtigd om in het geval van no show of annulering volgens de annuleringsvoorwaarden, het volledige reserveringsbedrag exclusief tax and handling fee op de creditcard door te belasten.

Prijzen en Laagste Prijs Garantie

Fletcher Hotels biedt haar gasten de laagste prijs garantie. Vindt u onze hotels via een andere website goedkoper? Dan ontvangt u 20% korting op het laagste tarief. Bekijk hier de voorwaarden voor de Laagste Prijs Garantie » Alle genoemde prijzen op de website Fletcher.nl, alle hotel websites en alle gedrukte uitgaven en advertenties van Fletcher Hotels zijn exclusief tax and handling fee.

Veelgestelde vragen over Fletcher

 

Bij de Fletcher Servicebalie kunt u terecht voor veelgestelde vragen, informatie over online reserveren, veilig betalen, algemene voorwaarden, contactgegevens, privacy en het gebruik van deze website.

Vraag: Hoe kan ik online reserveren?

Antwoord: Bij Fletcher Hotels kunt u in vier stappen zeer gemakkelijk, veilig en snel online reserveren. Online reserveren bij Fletcher Hotels gaat als volgt:

Stap 1: Kies aankomstdatum, aantal personen, kamertype en arrangement / verblijfstype
Stap 2: Kies eventuele opties (bijvoorbeeld: annuleringsverzekering, extra bed of Lazy Day)
Stap 3: Vul uw gegevens in en kies een betaalmethode
Stap 4: Wanneer u er voor kiest om direct online te betalen, loopt u de bijbehorende stappen door, waarna u per e-mail een bevestiging van uw reservering krijgt.

Vraag: Is online reserveren veilig?

Antwoord: Online betalen bij Fletcher Hotels is veilig. Uw gegevens worden versleuteld verzonden over een beveiligde verbinding. U kunt dit zien aan het gesloten slotje rechts onderin uw browser en bovenin uw browser in de adresbalk waar 'https://' staat. Uw gegevens worden met de grootste zorgvuldigheid behandeld. Zie ook ons Privacy Statement.

Vraag: Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Antwoord: Om uw reservering online af te kunnen ronden, dient u een betaalmethode te selecteren. Betalen kan via iDeal, PayPal en via uw creditcard (Visa & Eurocard/Mastercard). Bent u in het bezit van een Fletcher Hotel giftcard kunt u ook deze gebruiken. Mocht het saldo op de gftcard ontoereikend zijn kunt u het overige bedrag betalen met een van de andere betaalmethoden. 

Vraag: Krijg ik een reserveringsbevestiging?

Antwoord: Wanneer u uw reservering afrondt, verschijnt er op uw beeldscherm een bevestiging van de reservering. U kunt deze direct uitprinten door op de knop 'print' te klikken. Standaard ontvangt u ook een bevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Wanneer u geen bevestiging per e-mail heeft ontvangen, raden wij u aan contact op te nemen met de receptie van het hotel.

Vraag: Ik wil mijn reservering wijzigen of annuleren. Hoe kan ik dat doen?

Antwoord: Het kan voorkomen dat u door wijzigende omstandigheden uw reservering wilt aanpassen. Bijvoorbeeld omdat u op een andere datum wenst aan te komen of met meer of minder personen wilt verblijven. Dit is geen enkel probleem. U kunt hiervoor rechtstreeks contact opnemen met het hotel waarbij u geboekt heeft. De receptiemedewerkers van het hotel zullen alles in het werk stellen om aan uw wensen te voldoen, mits de bezetting dit toe laat. Wanneer u de boeking wenst te annuleren kunnen er conform de algemene voorwaarden annuleringskosten van toepassing zijn. Ook hiervoor kunt u rechtstreeks contact opnemen met het hotel waarbij u geboekt heeft.

Vraag: Waar kan ik terecht met mijn opmerking of klacht?

Antwoord: Bij Fletcher Hotels stellen wij alles in het werk om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Mocht er onverhoopt toch iets niet volledig naar wens zijn verlopen, of heeft u tips hoe wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren, dan horen wij dit graag van u. U kunt hiervoor gebruik maken van het emailadres gastensupport@fletcher.nl

Vraag: Mijn vraag is onbeantwoord. Wat nu?

Antwoord: Wil het online reserveren niet lukken of heeft u nog vragen? Stel dan gerust uw vraag aan een van onze receptiemedewerkers. Zij zijn van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 20:00 uur en zaterdag en zondag van 10:00 tot 17:00 uur op telefoon nummer: +31 (0)347 - 750 430 te bereiken. U kunt ook een e-mail sturen naar receptie@fletcher.nl